فروشگاه تذرو، امکان خرید مغز بادام، خلال بادام، پرک بادام و کره بادام درختی را به صورت اینترنتی فراهم میکند. برای آشنایی با این محصولات و اطلاع از قیمت با مقاله زیر همراه باشید.

خرید مغز بادام

خرید مغز بادام درجه یک

مغز بادام دارای خواص دارویی و زیبایی است که به حفظ سلامت بدن انسان کمک بسیاری میکند. مصرف مغز بادام باعث کاهش کلسترول خون میشود. بادام حاوی فیبر است. این فیبر در بدن باعث سم زدایی طبیعی میشود. فیبر موجود در مغز بادام باعث تقویت سیستم گوارشی بدن و جلوگیری از بروز سرطان روده میشود. این فیبر همچنین باعث پاک سازی سیستم گوارشی بدن میشود. بادام از پیشرفت سلول های سرطان سینه جلوگیری میکند.

مصرف بادام از افزایش ناگهانی قند خون بعد از خوردن غذا کمک میکند. به این شکل مصرف بادام باعث کنترل دیابت میشود. بادام انرژی زیادی را تولید میکند. اگر از آن دسته از افرادی هستید که در طول روز بسیار فعالیت میکنید و نیاز به انرژی بالا دارید بادام را وارد رژیم غذایی خود نمایید. مصرف بادام احساس سیری می آورد و اینگونه به کنترل وزن کمک میکند. مغز بادام حاوی اسید فولیک است. اسید فولیک نام ماده ای است که برای رشد کامل جنین در دوران بارداری ضروری است. پس خانم های باردار باید در دوران بارداری بادام را وارد رژیم غذایی خود کنند.

با مصرف بادام میتوانید قدرت مغز خود را بالا برده و باعث افزایش حافظه خود شوید.بادام حاوی مواد مغذی که برای رشد سلول های نغزی لازم است میباشد. مغز بادام حاوی فنیل آلانین است که باعث بهبود فرآیند های شیمیایی در مغز میشود. بادام کم خونی را درمان میکند زیرا مصرف آن باعث جذب آهن بیشتر میشود. بادام سرشار از مواد مغذی از جمله کلسیم است. به همین دلیل مصرف بادام باعث تقویت استخوان ها و دندان ها میشود.

بادام باعث کاهش کلسترول خون میشود و باعث تقویت سیستم عصبی میشود. مصرف بادام برای تقویت عضلات نیز مفید است. بادام حاوی آنتی اکسیدان هاست و مصرف آن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. بادام باعث افزایش هضم و بهبود سیستم متابولیسم میشود.

خرید فرآورده بادام

خرید کره بادام درختی

کره بادام درختی یک صبحانه یا یک میان وعده مقوی و انرژی زاست. کره بادام درختی تمامی خواص مغز بادام را در خود دارد. کره بادام درختی جایگزین مناسبی برای کره ی بادام زمینی است. به این علت که کالری آن بسیار کمتر است و مواد مغذی بسیار بیشتری در کره بادام درختی وجود دارد. کره بادام درختی منبع خوبی از ویتامین ها، پروتئین ها، مواد معدنی و آلی است. کره بادام درختی مانند مغز بادام دارای کلسیم بالایی است.

در کره بادام درختی مقداری منیزیم وجود دارد به باعث حفظ ریتم و ضربان قلب میشود. همچنین منیزیم موجود در کره بادام درختی باعث کنترل فشار خون و تنظیم کلسترول خون میشود. منیزیم چرخه خواب را تنظیم میکند و برای افرادی که دچار بیخوابی هستند بسیار مفید است. کره بادام درختی مقدار زیادی ویتامین E دارد. این ویتامین دارای انتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان ها در بدن رادیکال های آزاد را خنثی میکنند. رادیکال های آزاد اگر در بدن خنثی نشوند باعث بروز انواع بیماری ها میشود. بنابراین کره بادام درختی نیز مانند مغز بادام درختی سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند.

اگر برای خوردن صبحانه وقت ندارید مصرف مقداری کره بادام درختی میتواند انرژی مورد نیاز روزانه را برای شما فراهم کند. مصرف کره بادام درختی برای تمامی سنین مفید است و تقویت کننده و انرژی زاست. چربی های موجود در کره بادام درختی سالم و طبیعی هستند و برای بدن مفیدند. مرکز تذرو عرضه کننده انواع فرآورده های بادام درختی از جمله کره بادام درختی است. برای اطلاع از قیمت و سفارش محصول با مدیریت فروش در تماس باشید.