قیمت گرانول و پرک پسته تازه را میتوانید در این سایت با ارتباط با مدیر فروش دریافت کنید. این مقاله در رابطه با پسته و خواص آن و نحوه نگهداری از آن تنظیم شده است.

قیمت پرک پسته

خرید محصولات پسته

پسته یکی از انواع آجیل است که طرفداران زیادی دارد. مغز پسته بسیار لذیذ و مقوی میباشد و مصرف آن بدن را تقویت میکند. از پسته میتوان به عنوان یک میان وعده مغذی استفاده نمود. همچنین میتوان از آن در سالاد و غذا و حتی شیرینی پزی بهره برد.

فروش مغز پسته در مرکز تذرو با تخفیف ویژه و ضمانت کیفیت صورت میگیرد. مغز پسته در ایران در چهار نوع پسته  کله قوچی، پسته ی فندقی، پسته ی اکبری و پسته ی احمد آقایی موجود است. قیمت مغز پسته به کیفیت پسته بستگی دارد. رنگ پسته ی مرغوب معمولا سبز پررنگ است و کمی سخت است. تولید و صادرات مغز پسته از شهر رفسنجان ایران صورت میگیرد.

شما میتوانید پسته را به صورت مخلوط با مواد دیگر در دستور غذایی روزانه خود قرار دهید. پسته مشکلات دستگاه گوارشی را درمان میکند. مصرف پسته از یبوست جلوگیری میکند. مصرف پسته وزن را کنترل میکند و از بروز چاقی جلوگیری میکند.

یکی از محصولات محبوب مشتق شده از مغز پسته، کره ی پسته است. کره پسته از ترکیب مغز پسته بوداده شده و وانیل و کمی شکر تولید میشود. کره پسته اصل کاملا خالص است و هیچ گونه ناخالصی مانند پوست مغز پسته در آن نیست. قیمت کره پسته نیز بستگی به همین درجه مرغوبیت آن دارد. برای خرید کره پسته مرغوب شما میتوانید با کارشناس فروش مرکز تذرو در تماس باشید. کره پسته مقادیر زیادی آهن و فسفر دارد. به همین دلیل مصرف روزانه ی کره پسته، باعث بهبود کم خونی و افزایش حافظه میشود. کره پسته به تقویت قلب و کنترل وزن بدن کمک میکند. کره پسته تمامی خواص مفیدی که در مغز پسته وجود دارد را درون خود دارد.

مصرف پسته برای افرادی که دچار تری گلیسرید بالای خون هستند توصیه نمیشود زیرا هضم آن دشوار است. از روغن پسته به عنوان یک مرطوب کننده و رفع کننده چروک دور چشم استفاده میشود.

کره پسته مرکز تذرو، به دلیل داشتن انواع ویتامین از جمله ویتامین های گروه آ، پتاسیم، کلسیم و ریز مغذی های دیگر که برای سلامت بدن لازم است باعث افزایش انرژی و سلامت بدن میشود. کره پسته به هنگام صبحانه یا عصرانه یا میان وعده قابل استفاده است.

شاید برایتان جالب باشد اما پوسته نازک روی مغز پسته نیز خواص شگفت انگیزی دارد. پوست پسته برای رفع بوی بد دهان موثر است. جویدن پوست پسته باعث التیام زخم های دهان و دندان میشود. اگر از پوست پسته دمنوش درست کنید مصرف آن حالت تهوعو استفراغ را درمان میکند.

قیمت پرک پسته

خواص پسته

پسته حاوی امگا 3 است و به رشد مغز کودکان کمک میکند. مصرف پسته خطر ابتلا به عفونت را کاهش میدهد. پسته خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و عفونت را ازبین میبرد. مصرف پسته میزان چربی خون را در بارداری کنترل میکند. هم چنین با تنظیم سطح کلسترول از سکته قلبی جلوگیری میکند.

پسته منبع غنی از پروتئین است و در رشد عضله ها و بافت ها کمک میکند. پسته همچنین برای پوست نیز مفید است. این محصول از بروز سرطان پوست جلوگیری میکند. پسته باعث روشن شدن طبیعی پوست میشود. مصرف پسته از بروز پیری زودرس جلوگیری میکند.

پسته علاوه بر پوست برای مو نیز مفید است. مصرف پسته باعث درمان ریزش مو و انعطاف پذیری مو میشود. هم چنین پسته رشد مو را تقویت میکند. تقویت سیستم ایمنی بدن یکی دیگر از خواص پسته میباشد. مصرف پسته باعث حفاظت از نورون های عصبی میشود.

پسته خاصیت ضد التهابی دارد و به کاهش التهاب در هر قسمت از بدن کمک میکند. مصرف پسته باعث کنترل قند خون و دیابت میشود. هم چنین فشار خون را کنترل میکند. پسته نیروی جنسی را تقویت میکند. پسته به جذب آهن در خون کمک میکند و کم خونی را درمان میکند.

قیمت پرک پسته

قیمت گرانول و پرک پسته

پسته به بهبود سلامت قلب و عروق کمک میکند. خواص آنتی اکسیدانی پسته باعث جلوگیری از بروز انواع بیماری ها میشود. پسته مغز را تقویت نموده و برای آرامش اعصاب مفید است. پسته حاوی کربوهیدرات، پروتئین، ویتامین، فبر و مواد معدنی است. پتاسیم موجود در پسته از یک پرتقال بیشتر میباشد.

برای خرید گرانول پسته میتوانید با ورود به بخش تماس با ما برای سفارش محصول یا مشاوره خرید با مدیر فروش مرکز تذرو در تماس باشید. گرانول پسته معمولا برای کاربرد های تزئینی در شیرینی پزی و کیک پزی و یا برای آشپزی مورد استفاده قرار میگیرد. گرانول پسته همچنین برای مصارف مختلف به سراسر جهان ارسال میشود.

پسته رفسنجان معروف ترین و در عین حال مرغوب ترین نوع پسته است و فروش خوبی دارد. در این فروشگاه خلال پشته، پرک پسته، گرانول پسته و سایر مشتقات پسته به صورت تازه در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد. برای تهیه خلال پسته خانگی ابتدا پسته ها را مغز نموده سپس آنها را در آب قرار میدهیم. بعد از گذشت پنج دقیقه مغز های پسته را از آب خارج کرده و آنها را جدا میکنیم. سپس با چاقو به خلال کردن پسته ها میپردازیم. در کارخانجات پیشرفته خلال کردن پسته توسط دستگاه های هوشمند انجام میشود.

یکی دیگر از محصولات پسته، پرک پسته است. پرک پسته همان مغز پسته بدون پوست میباشد که به صورت لایه لایه میباشد. پرک پسته نیز استفاده های بسیاری در آشپزی و شیرینی پزی دارد. و همچنین تولید کنندگان زیادی با خرید پرک پسته، آن را به عنوان ماده اولیه برای تولید محصولات غذایی خود استفاده میکنند.

تولید پرک پسته و خلال پسته را در خانه نیز میتوان انجام داد. به این صورت که ابتدا مغز پسته را از پوسته سخت آن میگیریم و آن را در آب برای مدت 20 دقیقه تا 30 دقیقه قرار میدهیم، سپس پوسته آن را به راحتی جدا کرده و به کمک چاقو آن را لایه لایه یا به صورت خلال در می آوریم.

پسته و خلال پسته و سایر محصولات آن را باید در جای خشک و بدون رطوبت نگهداری نمود. در غیر این صورت امکان آفت زدن پسته وجود دارد. برای سفارش و اطلاع از قیمت پسته و محصولات ما با مدیر فروش در تماس باشید.