در فروشگاه تذرو، امکان خرید عمده و جزئی مغز بادام درختی و فرآورده های آن مانند کره بادام درختی، خلال بادام و پرک بادام با قیمت مناسب و ضمانت کیفیت محصول وجود دارد. در این مقاله با خواص مغز بادام درختی و نحوه ی خرید آن از فروشگاه تذرو آشنا میشوید. با ما همراه باشید.

خرید بادام درختی

خرید عمده مغز بادام درختی

مغز بادام درختی، یکی از مغز های پرطرفدار در آجیل ایرانی است. خواصی که در یک مغز بادام درختی وجود دارد خارق العاده است. مغز بادام درختی از نظر ارزش غذایی با خیلی از فرآورده های حیوانی برابر یا حتی بیشتر است. مغز بادام درختی سرشار از انواع پروتئین ها، چربی های سالم، ویتامین ها و انواع مواد معدنی و ریز مغذی های لازم برای سلامت بدن است.

مرکز تذرو، ارائه دهنده ی انواع فرآورده های بادام درختی با کیفیت بسیار بالا و بسته بندی های بهداشتی و بدون دخالت دست میباشد. بادام علاوه بر خواص درمانی، دارای خاصیت زیبایی محور برای پوست و مو است. از عصاره و روغن بادام در تولید انواع کرم ها، شامپوهای مراقبتی مو و محصولات مراقبت پوست و مو استفاده میشود.

مصرف مغز بادام درختی، به صورت مداوم باعث کاهش کلسترول خون میشود. بادام درختی دارای خاصیت آنتی اکسیدان است و مصرف آن باعث تقویت سیستم ایمنی میشود. بادام درختی از بروز انواع سرطان در بدن جلوگیری میکند. مغز بادام دارای مقدار زیادی فیبر است. این فیبر سیستم گوارشی را تقویت میکند و باعث جلوگیری از سرطان روده میشود.

برای خرید مغز بادام درختی شما میتوانید به صورت مستقیم با کارشناسان مرکز تذرو در ارتباط باشید.

خرید بادام درختی

قیمت خرید پرک بادام

پرک بادام یکی از فرآورده های جانبی مغز بادام درختی است. پرک بادام پس از پوست کندن مغز بادام و لایه لایه کردن مغز بادام درختی به وجود می آید. از پرک بادام در تزئین غذا ها یا کیک و شیرینی استفاده میشود. صادرات پرک بادام نیز جهت استفاده های دیگر در ایران صورت میگیرد.

جذب مواد مغذی پرک بادام ساده تر از مغز بادام درختی است. تمام خواص مغز بادام در پرک بادام درختی نیز وجود دارد. پرک بادام درختی سرشار از کلسیم است و مصرف آن باعث تامین کلسیم بدن میشود. افرادی که از خوردن لبنیات منع شده اند، برای تامین کلسیم مورد نیازشان میتوانند از بادام درختی تغذیه کنند.

برای اطلاع از قیمت خرید پرک بادام درختی با همکاران ما در مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

خرید بادام درختی

فروش کره بادام درختی درجه یک

کره بادام درختی یکی از پرطرفدر ترین محصولات مغز بادام درختی است. کره بادام درختی میتواند یک جایگزین بسیار مناسب برای کره بادام زمینی باشد. کره بادام درختی میزان مواد مغذی بیشتری در مقایسه با کره بادام زمینی دارد و در عوض کالری آن کمتر است و باعث کنترل وزن فرد میشود. کره بادام درختی یک صبحانه یا میان وعده ی بسیار مقوی و انرژی زا است.

تمام خواص مفید بادام درختی در کره ی آن نیز موجود است. کره بادام درختی بسیار زود هضم است و سریع جذب بدن میشود و انرژی زیادی را برای فعالیت های روزانه فرد ایجاد میکند. کره بادام درختی اصل، سرشار از آهن است و از بروز کم خونی جلوگیری میکند. فروش کره بادام درختی به صورت عمده و جزئی در مرکز فروش تذرو صورت میگیرد.

خرید بادام درختی

خرید اینترنتی خلال بادام اصل

خلال بادام نیز یکی از معروف ترین فرآورده های جانبی مغز بادام درختی است. از خلال بادام نیز برای تزئین غذا و یا چاشنی مقوی برای کیک و شیرینی، سالاد و… استفاده میشود. خلال بادام را در خانه نیز میتوانید تولید کنید. خلال بادام در کارخانه های مرکز تذرو به صورت کاملا تخصصی تولید و بسته بندی میشود.

برای خرید اینترنتی خلال بادام درجه یک از فروشگاه ما، با مدیر مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

خرید بادام درختی